تعمیرات اسکوتر برقی

تعمیرات اسکوتر برقی

اسکوتر شارژی یا همان برقی همانند تمامی وسیله های برقی پس از مدتی استفاده و یا استفاده ناصحیح ممکن است دچار خرابی قطعات شود؛ ازین رو تعمیرگاه مجموعه پرشین اسکوتر جهت تعمیرات اسکوتر برقی اقدام به فعالیت نموده و خدمات تکمیلی در این زمینه به شما عزیزان ارائه می دهد.

قابل ذکر است که گروه ما در زمینه تامین قطعات و تعمیر اسکوتر تعادلی  فعالیت داشته و با  افتخار توانسته ایم رضایت مشتریان را به خود جلب کنیم. شما عزیزان نیز می توانید برای تعمیر اسکوتر برقی و یا خرید قطعات اسکوتر برقی به ما مراجعه نمایید و از خدمات ما استفاده نمایید.

اگر هاوربردتان دچار هر گونه آسیب و خرابی شده است میتوانید همین الان تماس گرفته و در این زمینه از ما راهنمایی بگیرید. همچنین جهت دریافت خدمات بعد از هماهنگی دستگاه را بصورت حضوری و یا غیر حضوری برای ما ارسال کرده تا روند تعمیرات دستگاه اسکوتر برقی برای شما انجام گیرد.

روند تعمیر اسکوتر برقی در پرشین اسکوتر بدین صورت است که می توانید به صورت حضوری دستگاه خود را تحویل واحد تعمیرات ما دهید، ابتدا در حضور شما دستگاه کارشناسی شده و بعد از مشخص شدن مشکل هزینه به شما اعلام می گردد و در صورت رضایت شما ، دستگاه به واحد تکنسین های تعمیرات ارجاع داده می شود. لازم به ذکر است ظرف مدت زمان کوتاهی (2 الی 3 ساعت) ایراد دستگاه بر طرف خواهد شد و در حضور شما تست می شود.

بررسی ریموت و استفاده از آن در اسکوتر برقی و

بررسی ریموت اسکوتر برقی به همراه بلوتوث

از مزایا این قطعه می توان به خاموش کردن اسکوتر از راه دور اشاره کرد که شما برای ظرف مدت کوتاهی می توانید اسکوتر خود را خاموش کنید اما حتما به این نکته توجه کنید که اسکوتر در این حالت روشن می باشد فقط قسمت هایی که فرمان حرکت را صادر می کنند از کار می افتند در اصل اسکوتر به حالت استندبای در می‌آید.

نکته مهم در این قسمت این است که با ید توجه کرد اگر اسکوتر را برای مدت زمان زیادی مثلا دو ساعت به بالا استفاده نمی‌کنیم حتما آنرا با دکمه، خاموش کنیم زیرا اسکوتر روشن می ماند و ممکن است به دستگاه اصلی آسیب برسد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *